Vägbeskrivning från Fagerstahållet:

Åk förbi Smedjebacken. När du kommer till Lernbo, sväng vänster vid skylt Hagge, Snöån.

Följ vägen till korsning med skylt Golfbana och sväng höger där. (Vägen rakt fram visar till Snöån).

Följ vägen och ridanläggningen ligger på höger sida. Stor röd byggnad.

Campingplats på motsatta sidan vid sjön.

Vägbeskrivning från väg 50, söder (Örebrohållet):

Vid infarten till Ludvika, sväng höger i rondell vid OKQ8, skyltat Snöån. Vid skola på höger sida och 30-skyltat,

sväng vänster, skyltat Brukshundsklubb, Hagge.

Följ vägen och skylt Brukshundsklubb. Kör förbi Brukshundsklubben, och hästhagarna på höger sida.

Strax efter 50-skyltat ligger anläggningen på vänster sida. Camping på andra sidan vägen.

Vägbeskrivning från väg 50, Borlänge/Falun:

Vid infart till Ludvika håll höger i rondell mot Örebro. Följ vägen och vid rondell vid OKQ8 vid utfarten av Ludvika sväng vänster mot Snöån. Följ sedan ovanstående beskrivning.

Ungdomssektionen
LuRK Hästloppis