Välkommen till Ludvika Ridklubb!

Ludvika Ridklubb är en ideell förening som bedriver ridskola, anordnar kurser och tävlingar.
Vi erbjuder en utvecklande fritid för ryttare och andra intresserade där våra ledord gemenskap, utbildning och trygghet får stå i fokus.

Ridskolan är kvalitetsmärkt i enlighet med Ridsportförbundets krav på kvalitet och säkerhet och vi arbetar kontinuerligt

med att ha välutbildad personal och hästar.

Vår verksamhet vänder sig till alla.

Barn, ungdomar och vuxna, oavsett bakgrund och förutsättningar, alla är varmt välkomna!

Vill du börja rida?

Klicka här för att komma till formuläret för att göra en intresseanmälan.

Vi har i dagsläget kö för att börja rida på Ludvika Ridklubb, när du fyllt i vårt formulär så hamnar du i vår ridskolekö. Räkna med att kötiden kan vara 1-2år.

När det finns en passande plats kommer vi att höra av oss.

MedlemsAppen

Vi använder oss utav systemet SportAdmin för medlemsregister och fakturering.

Som medlem kan du logga in HÄR och se dina fakturor i SportAdmins MedlemsApp.

Det går även att ladda ned MedlemsAppen som app i telefonen.

Inloggningsuppgifterna är din registrerade mailadress, du kommer därefter att få en engångskod skickad vid inloggningen.

Nu finns Ludvika Ridklubb anslutna till Sponsorhuset. Det är ett otroligt enkelt sätt att stötta Ludvika Ridklubb när du handlar eller bokar hotell på nätet. Går du till butiken (finns över 600 st) via Sponsorhuset så får både du själv och Ludvika Ridklubb pengar tillbaka.  Inget blir dyrare för dig som handlar.

Genom att börja använda Sponsorhuset och gå igenom deras bonusstege så får du en Biobiljett och stödjer Ludvika Ridklubb med hela 50 kr.

OBS! Tänk på att du som handlar eller bokar hotell via företaget nu kan göra detta via Sponsorhuset.

Kom igång här och tipsa gärna era vänner https://www.sponsorhuset.se/ludvikaridklubb/intro

Sociala medier
Ungdomssektionen